23 Aralık 2009 Çarşamba

köpeğimle yaptıklarım

                                       Kral Sahilde
birgün sahilde geziyoruz kızın biri denize düştü tabi benim köpek tedururmu bu arada alman kurdu adıda kral ,atladı denize kızın tişörtünden tuttu kız korktu biraz sonra kıya kadar getirdi işte o da benim ve köpeğimin farkı saolun.


                                    Kral Araba Keyfi
 Kral araba  gördümü dayanamaz atlar hemen pencereyide açar kafayı uzatır yolu izler rüzgara bayılır tabi kedi göresiye kadar birgin kaplıcalara gidiyoruz kral gine pencere başında biz kırmızı ışıkta durduk kral bir kedi gördü anında trafiğe atladı ama çok  itaatkardır hemen gel dedim dememle birlikte pencereden girmesi bir oldu.bu da benim ve köpeğimin farkı.


                                 Kral  Kumarbaz
 birgün  kahvehane de oturuyoz kral evden kaçmış beni arıyo hemen gel buraya dedim kahveye soktum onu arkadaşla tavla oynuyoz zarın 2 sinide aldı eyvah yutçak dedik ama kral hapşırınca zarlar  tavlaya düştü ve 6-6 geldi biz şaşırdık.buda benim ve köpeğimin farkı.



KRAL EĞİTİMDE
Kral gine birgün gezerken bir adamı ıssırdı adam eğitmen çıktı
abi bize dedi bu köpeği eğitmicenmi die bizde eğitcem dedik nezaman dedi konuştuk...
Kral eğitime gitti geldi çakı gibi oldu . Biz sevindi tabi kralla geziyoruz otur kal yat hepsini bilio buda benim ve köpeğimin farkı...



Kral Sevgilisi İle Buluşuyor

Kral evde oturuyu gine baş köşede dışarı saldım Ben evde tv izliom Kral dışarda dolaşıyor.Dışarı bir çıktım Kral yok Korktum biraz ama allahtan
Kral aşkının yanına gitmiş adı zeyno oda alman kurdu birbirinle çok iyi anlaşıyorlar buda benim ve köpeğimin farkı...


Kral Bilgisayar Oyunu Oynuyor


Birgün Kral biz evde yokken bilgisayarın başına oturmuş patileriyle oyun oynuyor 43 lwldim 46 lwl olmuşum bir günde ama bazı itemleri yere atmış ...... benim akıllı köpeğim bu da benim ver köpeğimin farkı...
 

2 yorum: